מאמביציה למשמעות חלק 2 עם פאנל אורחים מיוחד

690
0

בחלק השני של האירוע הזמנו ארבעה אורחי פאנל כדי לשוחח על היבטים שונים של אמביציה, משמעות והחיבור ביניהם בתחומי הספורט, עסקים, יזמות ורוח.

על מה דיברנו?

רונן גפני סיפר על הקמת חברת היזמות החדשה שלו ונדר סטודיו, שפועלת ללא היררכיה או מנהלים. פעילות החברה נעשית מתוך תחושת משמעות עמוקה וללא מטרות מוגדרות מראש. רונן טען שמטרות הן תוצר לוואי של תנועה לקראת משהו משמעותי, ושאין לו מטרות אישיות לשנה החדשה.

נטע ריבקין סיפרה על ההתמודדות עם פרישתה מקריירת הספורט המקצועני, והמסע ארוך השנים למציאת משמעות חדשה בחייה. היא תיארה תקופה מאתגרת של חיפוש עצמי וזהות, עד שהחלה לפתח מודעות עצמית גבוהה יותר ולגלות צדדים חדשים בעצמה מעבר לזהותה כספורטאית.

חן רפסון הראל סיפרה שהיא מובילה סדנאות והרצאות בינלאומיות בנושא יצירת מציאות חדשה. היא מאמינה שכאשר אנשים מתחברים לניצוץ האלוקי והיצירתי שבהם, המוטיבציה והמשמעות מגיעות מאליהן. חן ציינה שהיא עושה את עבודתה זו מתוך תחושת ייעוד ושליחות.

ארז ירושלמי, יזם ומשקיע, סיפר על זרם עסקי חדש הנקרא “קפיטליזם מודע” או “עסקים מודעים”, שבוחן את הקשר בין ארגונים עסקיים לבין היכולת של עובדיהם למצוא משמעות בעבודתם. ארז ציין שחברות המגדירות בברור את ה”לשם מה” שלהן, מצליחות יותר לאורך זמן – הן מושכות עובדים, לקוחות ומשקיעים המזדהים עם מטרתן וחזונן.

האורחים דנו בהרחבה בנושא הבריאות הגופנית והנפשית, וכיצד ניתן לשמור עליהן גם בתקופות מאתגרות ומלאות לחץ. הם שיתפו בטיפים מעשיים לפיתוח כושר ובריאות, ולחיזוק החוסן הנפשי.

כמו כן, עלה הנושא של קבלה עצמית והיכולת “להרפות” מעצמנו ומהשאיפות הגבוהות ברגעים המתאימים. האורחים ציינו שהמסע אל ההצלחה והמימוש העצמי כרוך בעליות וירידות רבות, ויש לאפשר לעצמנו גם רגעי מנוחה והתבוננות פנימה.

האורחים

רונן גפני: פילוסוף עסקי. יזם, מייסד ומפתח משחק היזמות FreshBiz , מרצה TEDx, מנחה ומאמן בינלאומי. מחבר משותף של הספר “היזמים החדשים”

נטע ריבקין: מרצה, יועצת ומאמנת לפיתוח חוסן מנטלי וביצועי שיא. ספורטאית אולימפית והמדליסטית הראשונה של ישראל באליפויות עולם ואירופה בהתעמלות אומנותית

חן רפסון הראל: מנטורית מובילה, מרצה ומנחת סדנאות בינלאומית, מורה בכירה לטרילותרפיה, יזמית דיגיטלית ובעלת בית הספר ״מייצרים מציאות חדשה״.

ארז ירושלמי: יזם ומשקיע הייטק, סופר ומרצה בעולמות המנהיגות הטכנולוגית בעשרות חברות ברחבי העולם, שם הוא עוקב אחר המפגש המרגש בין האדם לתכלית-חייו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן