מועדון המתעשרים החדשים עם עידן וולר על יזמים של 100 אלף בחודש

598
0

איך עושים 100 אלף שח בחודש? הפרק הזה מנסה להסביר מהו המיינדסט ומהן הפעולות הדרושות

בפרק הזה אני מארח את עידן וולר המוכר בתור המשווק היקר בישראל בתעשיית הדיגיטל מייסד מועדון ה100K ושותף לכתיבת הספר מועדון ה100K. אנחנו נדבר על הספר וננסה להבין מהן השיטות האסטרטגיות הכלים והמיינדסט שצריך בשביל להיות יזם עסקי שעושה 100K בחודש. אבל אנחנו נדבר גם על עידן וננסה להבין את הטוטליות והמיינדסט שלו סביב הביזנס בפרק שיעניין, ירגש וירגיז אתכם – ולא בהכרח בסדר הזה

עולם לא היה כל כך גלובלי, מחובר ונגיש, אך מנגד – מעולם לא היה כל כך קשה להתמקד אז איך בכל זאת ניתן לשגשג ולצמוח במציאות של ימינו? קראו הלאה ותגלו.

המיינדסט האולטימטיבי ל100K בחודש

בפרק זה אירחתי את עידן וולר, מייסד מועדון המאה קיי ושותף לכתיבת הספר “מועדון המאה קיי”. עידן הוא אחד המומחים המובילים בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי ומלווה באופן אישי עשרות יזמים ובעלי עסקים להכנסה חודשית של מעל 100 אלף שקלים. מטרת הפרק היא לחשוף בפניכם את הסודות, העקרונות והכלים שיאפשרו גם לכם להגיע להכנסה חודשית מרשימה זו בעסק שלכם. אבל אנחנו הולכים הרבה מעבר – אנחנו חושפים גם את הפילוסופיה והמנטליות שעומדות מאחורי הצלחתו של עידן בתחומים נוספים בחייו.

סוד ההצלחה: המיינדסט הנכון

כבר בפתיחת הפרק אני מספר לעידן שתגובתי הראשונית כשראיתי את המודעה שלו הייתה סקפטית למדי. הבטחה של 100 אלף שקל בחודש נשמעה בעיניי בלתי אפשרית, כמעט כמו “אשליה”. אבל ככל שהעמקתי וחקרתי, גיליתי שמאחורי ההבטחות הגדולות עומדת פילוסופיה עמוקה ורצינית. פילוסופיה שעידן חי ונושם אותה בכל רגע בחייו.

מהי אותה פילוסופיה?

עידן מסביר שהכול מתחיל במיינדסט שלנו – באופן שבו אנו בוחרים לחשוב על עצמנו ועל המציאות. המיינדסט הנכון יכול לאפשר לנו להגשים הרבה מעבר למה שסברנו שאפשרי, ואילו המיינדסט הלא נכון עלול להגביל אותנו מאוד.

“כשאני קם בבוקר והדבר הראשון שאני עושה זה מייצר, משהו שגורם לך להגיד בונה השתפרתי. בונה הוראתי עוד, אני יודע מה, אם מישהו מעניין אותו הגוב ומשקל וכאלה, הוראתי עוד כאילו שומענו.”

לפי עידן, ההחלטה היומיומית להשתפר ולצמוח היא המפתח להצלחה – הן הצלחה אישית והן הצלחה עסקית. זוהי בחירה אישית שכל אחד מאיתנו יכול לקבל, בכל תחום בחיים. אם אנחנו בוחרים בה יום יום, הדברים פשוט קורים כמעט מעצמם.

הקפצה למיליון: זה מתחיל בהעלאת הסטנדרט

אז איך עידן החליט שדווקא הוא יגיע להכנסה של 100 אלף שקלים בחודש? כיצד העזה להבטיח זאת גם לאחרים? עידן מספר שבתחילת דרכו כיזם, כאשר הרוויח 30-40 אלף שקל בחודש, הרגיש שזו הכנסה יפה מאוד. אבל בשלב מסוים החליט להעלות את הסטנדרט של עצמו. הבין שעל מנת לצמוח הוא חייב להציב לעצמו יעדים מאתגרים ומפחידים יותר.

הוא החליט לא להסתפק עוד במיליון שקל או שניים בשנה לעסק שלו. היעד החדש שהציב היה הרבה יותר שאפתני: להפוך למיליונר אישית מכוח העסקים שלו. וכך החל את המסע להשגת 100 אלף שקלים מידי חודש.

מדוע 100 אלף דווקא? כי זה סכום שמספיק לחיים נוחים ללא חרדה כלכלית בארץ. סכום שיכול לשמש בסיס לעצמאות פיננסית. עידן יישם גישה דומה גם על תחומי חיים נוספים שלו – לא רק הביזנס.

למשל, הוא החליט שלעולם לא יוותר לעצמו לדלג על אימון בוקר, גם אם מאוחר או חולה. החליט לנסוע לחו”ל כל 90 יום כדי להתרענן ולחדש את החשיבה. והחליט לדרוש מגופו ומזוגיות שלו להפוך למיטבם.

אז מה אנחנו יכולים ללמוד מכך?

קודם כל,הכרה בכוחו של המיינדסט. ההחלטה שלנו היא הקובעת מה אפשרי ומה לא. שנית,אומץ להעלות סטנדרטים ולהציב יעדים מאתגרים יותר. כי רק כך נוכל לצמוח. עלינו לדרוש יותר מעצמנו ומהעסק שלנו. ולאחר מכן למצוא את הדרך להגשים יעדים אלו.

חשיפה: 3 סודות ל100 אלף שקל בחודש

אז מהם הכלים המעשיים שיאפשרו לנו להשיג הכנסה של 100 אלף שקל בחודש מעסק שלנו? עידן משתף אותנו ב3 סודות מפתח:

סוד 1: שינוי הסביבה וההשפעות

עידן מדגיש כבר בפתיחת הראיון את חשיבות הסביבה והשפעתה עלינו ועל יכולת הצמיחה שלנו. לדבריו, הסיכוי שלנו להצליח גדול בהרבה כאשר אנו מוקפים באנשים שחושבים ופועלים בצורה דומה לנו. כאלה שיכולים להניע ולהשריא אותנו. לעומת זאת, סביבה ש”גוררת למטה” או נותנת לגיטימציה לוותר לעצמנו תקשה עלינו לעמוד ביעדים השאפתניים שהצבנו. לכן עידן ממליץ להיחשף לסביבות חדשות ומאתגרות שיכולות לשנות את תפיסת המציאות שלנו לגבי מה שאפשרי.

סוד 2: יצירת שגרה של שיפור עצמי

עידן מדגיש לאורך כל הראיון את החשיבות של שגרת שיפור והעצמה עצמית יומיומית. הוא ממליץ לכל יזם או בעל עסק לקבוע לעצמו שגרה של אימון, למידה או פעילות אחרת שתאפשר לו לצמוח ולהשתפר מדי יום. אצל עידן זה בא לידי ביטוי בשגרת האימונים היומית שלו, בנסיעה לחו”ל כל 90 יום ובקריאה יומית. אבל כל אחד יכול למצוא את הפעילות שמתאימה לו ועוזרת לו להתקדם. הוא מזהיר שאסור להסתפק בעשייה חוזרת של אותם הדברים, אלא חייבים כל הזמן “להעלות סטנדרט” ולאתגר את עצמנו ברמות חדשות.

סוד 3: יצירת מערכות ותהליכים

סוד שלישי שעידן מציג הוא חשיבות המערכות והתהליכים בעסק שלנו. אם הצלחנו לפרוץ דרך חדשה שעובדת עבורנו בעסק, חשוב לתעד אותה ולהפוך אותה לחלק ממערכת העבודה הקבועה. כך נוכל להעביר את השיטה לאחרים בקלות וגם להמשיך ולצמוח בעצמנו מבלי להתחיל כל פעם מאפס. עידן מספר שראה לא פעם יזמים שהגיעו להכנסה יפה, אבל מכיוון שהיו תלויים רק בעצמם ובתושייתם – נשחקו ונשרו.

לעומת זאת, המעבר לעבודה על פי מערכות מאפשר צמיחה מתמדת לאורך זמן – וכמובן שחרור ממגבלות היזם הבודד.

זה לא פשוט, אבל אפשרי

האם קל להגיע להכנסה של 100 אלף שקל בחודש מעסק שלנו? כמובן שלא. הדרך דורשת המון עבודה, אמונה ביכולות שלנו וכמובן – התמדה.

עוד בתכני הפרק:

  1. איך ניתן לסמוך על ההבטחה של עידן להפוך יזמים לכאלה שעושים 100 אלף בחודש?
  2. התפקיד של שני מרכיבים מרכזיים בהצלחה – אמונה ועשייה
  3. מה זה שריון מנטלי?
  4. איך לוקחים את המפתח ללוח הבקרה של החיים לידים שלנו?
  5. מה זה שריון מוח ולמה שימוש בו הופך יזמים ליחידי סגולה בזמן שהיתר נכשלים?
  6. מה זה זיהוי החגורה של בעל עסק כמו בקראטה או ג’ודו? למה דווקא דימוי של אומנויות לחימה?
  7. מהי “קללת האחד”?
  8. מה זה ערוצי רווח?
  9. מה החשיבות של מערכות ותבניות מסודרות למכירות, שיווק, כסף שירות בעסק?
  10. מהו מעגל הביזנס פלז’ר?

לאתר של עידן בו תמצאו חומרים נוספים ותוכלו להירשם לרשימת התפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן