הרצאות שמשנות
מיינדסט

השראה זה חשוב, אבל זה לא מספיק. הזמינו את שלומי להרצאה סוחפת שיוצרת שינוי בחשיבה ומניעה לפעולה. 

שלומי חסטר: יוצר תוכן, יוצר למידה, יוצר שינוי

שמי שלומי חסטר ואני מאמין שכל אחד יכול לצמוח ולהתפתח, הן באופן אישי והן באופן מקצועי – הכל מתחיל במיינדסט.

ב-15 השנים האחרונות עבדתי במגוון תפקידים של ניהול צוות גלובלי בחברות סטארט-אפ והייטק בתחום של פיתוח למידה ופיתוח מקצועי של עובדים. פיתחתי והובלתי תכניות שונות של פיתוח מיומנויות לעולם העבודה החדש (Power Skills) לעובדים ומנהלים.

אני מתמחה במיינדסט – התפתחות אישית ומקצועית ואולי שמעתם כבר אותי בפודקאסט שלי “מיינדסט”. בנוסף, אני מרצה, מנחה סדנאות ויועץ ארגוני עם תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בסוציולוגיה של ארגונים.

אני מציע לארגונים הרצאות בנושאים כמו פיתוח מנטליות של צמיחה (Growth Mindset), ניהול לחץ באופן יעיל, הכנה לאתגרי העבודה של העתיד (Power Skills), אסטרטגיות למידה והנהגה סטואית. כל פעילות מעוצבת לקידום צמיחה אישית ומקצועית, תוך חיזוק החדשנות, עבודת צוות ועוד.

אני מאמין שכל ארגון יכול ליצור תרבות של למידה מתמשכת ופיתוח מיומנויות קריטיות לעולם החדש. אני כאן כדי לעזור לארגונים להגשים את המטרה הזו.

 

שלומי חסטר

חברות וארגונים שעבדתי איתם

כתבו עלי

הרצאות וסדנאות

הרצאה / סדנה

Growth Mindset

בעידן שבו השינוי הוא הקבע, Gowth Mindset  אינו רק יתרון לארגון – הוא נדבך קריטי להצלחה. ההרצאה שלי, “לצמוח מעבר לגבולות” מציעה לכם ולצוותים שלכם את הכלים להתמודדות עם אתגרים, לקבלת החלטות חכמות ולקידום חדשנות ויצירתיות.

למי מתאימה ההרצאה

מנהלים וצוותים המעוניינים לשפר את יכולת ההתמודדות עם שינויים, לקדם חדשנות ולהגביר את יכולת העבודה הצוותית באמצעות גישה חיובית ופתוחה ללמידה.

מה יקבלו המשתתפים

טכניקות לפיתוח גישה חיובית ופתוחה, המעודדת צמיחה אישית ומקצועית. כלים ואסטרטגיות ליישום תודעת צמיחה ביומיום העבודה, לשיפור קבלת החלטות ולקידום מנהיגות חיובית. אסטרטגיות להתמודדות עם כשלונות ואתגרים כדרכים ללמידה וצמיחה.

פרטים נוספים

משך ההרצאה הוא שעה. משך הסדנה הוא עד 3 שעות. ניתן להזמין את ההרצאה והסדנה גם באנגלית

הרצאה / סדנה

לנהל סטרס ביעילות

האם סטרס הוא בהכרח דבר רע? האם ניתן לנהל אותו ואיך זה קשור למיינדסט שלנו?

בהרצאה זו תלמדו מהם מקורות הסטרס הנפוצים, כיצד לזהות טריגרים לסטרס ואיך לנהל אותו ביעילות כדי להבטיח שאתם והצוותים שלכם תוכלו לפחית את רמות הסטרס והשחיקה של העובדים ולהגביר פרודוקטיביות ואושר

למי מתאימה ההרצאה

ההרצאה מותאמת במיוחד למנהלים ועובדים בארגונים המעוניינים לשפר את תפוקתם תוך צמצום משמעותי של הלחץ והשחיקה

מה יקבלו המשתתפים

הבנה שסטרס זה עניין של מיינדסט. דרכים לזיהוי מקורות הסטרס. אסטרטגיות להפחתה פרואקטיבית של סטרס. בנוסף נתרגל טכניקות שונות להפחית סטרס בזמן אמת. המטרה הסופית היא לתת לעובדים ולמנהלים מסגרת חשיבה חדשה בנוגע לניהול סטרס ופרקטיקה שתגביר את תחושת האיזון בחייהם

פרטים נוספים

משך ההרצאה הוא שעה. משך הסדנה הוא עד 3 שעות. ניתן להזמין את ההרצאה והסדנה גם באנגלית

הרצאה / סדנה

מוכנים למחר

השינוי הגדול הבא של עולם העבודה נמצא מעבר לפינה – האם אתם מוכנים?!

בעולם של שינויים מתמידים ואתגרים חדשים, היכולת להתאים עצמנו במהירות וביעילות היא כישור מכריע להצלחה. “מוכנים למחר” היא הרצאה שתסייע לכם לפתח אג’יליות מנטלית וגמישות מחשבתית, כדי להיות מוכנים לכל מה שהעתיד עשוי להביא.

למי מתאימה ההרצאה

למנהלים, צוותי הנהלה, ועובדים בכל רמה, הרוצים להקדים תחזית, להיות יזמים במחשבתם ולהתמודד עם השינויים בצורה הטובה ביותר. ההרצאה מושלמת לארגונים המעוניינים לקדם תרבות של חדשנות וגמישות.

מה יקבלו המשתתפים

הסבר על מהות האג'יליות המנטלית והגמישות המחשבתית וכיצד הן משפיעות על ההצלחה האישית והארגונית. אסטרטגיות וטכניקות לשיפור היכולת להתאים עצמנו לשינויים ולנצל אותם לטובתנו.

פרטים נוספים

משך ההרצאה הוא שעה. משך הסדנה הוא עד 3 שעות. ניתן להזמין את ההרצאה והסדנה גם באנגלית

הרצאה / סדנה

ללמוד מחדש איך ללמוד

אולי החלק הכי חשוב בלמידה הוא בכלל היכולת לשכוח…

הרצאה זו תעזור לארגון שלכם לבנות את שרירי הלמידה המתמשכת (Lifelong Learning) ולפתח תפיסה חדשה על האופן שבו אנחנו לומדים וצומחים כפרטים וכארגונים

 

למי מתאימה ההרצאה

לכולם. למנהלים שרוצים לעזור לצוותים שלהם לפתח גמישות ולהגיב בזריזות לשינויים. לעובדים המעוניינים לשדרג את עצמם באופן מתמיד, ולארגונים המחפשים לבנות תרבות של למידה מתמשכת וחדשנות.

מה יקבלו המשתתפים

היכרות עם מושגים חדשים מעולם הלמידה. כיצד עושים Unlearn למה שלא נחוץ וכיצד עושים Relearn כדי ללמוד מחדש דברים שאנחנו "כבר יודעים". ההרצאה תלמד את המשתתפים איך להיות "כלי ריק" שמוכן ללמידה והתפתחות תמידית

פרטים נוספים

משך ההרצאה הוא שעה. משך הסדנה הוא עד 3 שעות. ניתן להזמין את ההרצאה והסדנה גם באנגלית

הרצאה

מנהיגות סטואית

כיצד פילוסופיה בת 2000 שנה תעזור לכם להיות מנהלים טובים יותר? 

ההרצאה “מנהיגות סטואית מזמינה אתכם לצלול לעומק עקרונות הפילוסופיה הסטואית ולגלות כיצד הם יכולים לשפר את המנהיגות, החוסן והגמישות בעולם הארגוני המודרני. בואו ללמוד כיצד להתמודד עם אתגרים, לנהל רגשות ולקבל החלטות מושכלות

למי מתאימה ההרצאה

קהל יעד: ההרצאה מותאמת למנהלים בכל רמה, עובדי משאבי אנוש, וכל מי שמעוניין לפתח כישורי מנהיגות ולחזק את חוסנו האישי והארגוני. במיוחד רלוונטית לארגונים שמתמודדים עם שינויים, לחצים ואתגרים ומעוניינים לשפר את יכולת ההתמודדות של הצוותים שלהם.

מה יקבלו המשתתפים

המשתתפים ילמדו כיצד ליישם עקרונות סטואים בחיי היומיום ובקבלת החלטות, כולל ניהול רגשות, פיתוח תודעת נוכחות והתמקדות במה שנמצא בשליטתם.

פרטים נוספים

משך ההרצאה הוא שעה. ניתן להזמין את ההרצאה גם באנגלית

סדנה

משוב שבאמת עובד

70% מהפידבקים לא באמת מיושמים בפועל – זאת עובדה.

בואו לשבור את המחסום שמונע ממשוב להפוך לפעולה ממשית. גלו למה רוב המשובים שאנו נותנים או מקבלים לא מובילים לשינוי אמיתי וכיצד אתם יכולים להפוך זאת עם שיטה בת 7 צעדים.

למי מתאימה ההרצאה

הסדנה מושלמת למנהלים, עובדי משאבי אנוש, וכל מי שבתפקיד הנותן או מקבל משוב באופן קבוע בסביבת העבודה. היא גם רלוונטית מאוד לצוותים שעובדים קרוב זה לזה ורוצים לשפר את התקשורת הבינאישית והאפקטיביות של העבודה המשותפת.

מה יקבלו המשתתפים

בסיום הסדנה למשתתפים תהיה תפיסה חדשה לגבי תהליך המשוב. המשתתפים יקבלו כלים ומתודולוגיה מסודרת להעברת כל משוב בצורה יעילה המקדמת למידה ויצירת שינוי מתמשך.

פרטים נוספים

משך הסדנה הוא עד 3 שעות. ניתן להזמין את הסדנה גם באנגלית

ליווי אישי למנהלים

"מנהיג הוא אדם שיודע את הדרך, הולך בדרך ומראה אותה לאחרים." - ג'ון סי. מקסוול

פיתוח מנהלים הוא תהליך חיוני להצלחת כל ארגון. מנהלים מיומנים תורמים רבות לשיפור הביצועים הארגוניים, הגברת המוטיבציה והמחויבות של העובדים, יצירת תרבות ארגונית חיובית ושיפור התחרותיות של הארגון.

כניסה לתפקיד חדש

תהליך מותאם אישית שמתמקד בהקלה על המעבר והתמצאות המנהל בתפקידו החדש. התהליך כולל עבודה על קביעת יעדים קצרי וארוכי טווח, הבנת האתגרים הספציפיים של התפקיד והכנה להתמודדות איתם, פיתוח תוכנית עבודה מקיפה, ובניית קשרים חזקים עם חברי הצוות והנהלה עליונה.

בניית צוות

ליווי מנהלים בתהליך של בניית צוות, הכולל בניית חזון וערכים לצוות, פיתוח ושיפור התקשורת הצוותית, ויצירת תרבות עבודה חיובית. כולל גם עבודה על תיאום ציפיות בין חברי הצוות ובין המנהל לצוותו.

ניהול שינויים

הכנה ותמיכה במנהלים לקראת ובמהלך תהליכי שינוי בארגון, בין אם מדובר בשינוי אסטרטגי, שינוי במבנה הארגון, או שינויים טכנולוגיים. זה כולל עזרה בניהול התנגדויות, פיתוח תכניות מעבר, והדרכה על כיצד לתמוך בעובדים במהלך השינוי.

פיתוח כישורי תקשורת והעברת מסרים

מתן כלים למנהלים לשיפור כישורי התקשורת שלהם, הן באופן פנים ארגוני והן כלפי חוץ. כולל טכניקות להצגה עצמית, מיתוג אישי, בניית מסרים ומצגות דרך סטוריטלינג והתאמה אישית לסגנון המנהל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

דילוג לתוכן