איך להיכנס למיינדסט של שפע עם דנה יעקב

773
0

“אל תתעכבו על איך הדברים צריכים לקרות. תתמקדו בהם בחוויה, במה שאתם רוצים לייצר כחוויה, ותנו לחיים להפתיע אתכם” – כך אומרת דנה יעקב, אורחתי בפרק הזה של מיינדסט.

אני תמיד מנסה להביא תובנות וכלים מעשיים לחיים טובים ומאוזנים יותר. והשאיפה למימוש עצמי וחיי שפע היא אחת הסוגיות המעסיקות אותי… ואני מניח שגם אתכם.

לכן כשפגשתי את דנה, מומחית לנושא של יצירת מציאות אישית ושפע, ידעתי שיש לנו המון על מה לשוחח. ואכן, השיחה איתה פתחה בפניי תובנות מאלפות ומעצימות על איך כל אחד מאיתנו יכול לממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

קודם כל, דנה הסבירה שעלינו “לצאת מהמוח” ולהפסיק לחשוב על המגבלות שלנו – הן הפנימיות והן החיצוניות. לדבריה, “אנחנו חיים בעולם של שפע בלתי מוגבל. יש אין סוף אפשרויות מתקיימות”.

זו למעשה קריאת השכמה מרעננת: בניגוד למה שאנחנו רגילים לחשוב, הפוטנציאל שלנו הוא אינסופי לחלוטין!

כל מה שנותר לנו הוא לבחור ולממש את האפשרויות המתאימות לנו ביותר מתוך אוצר בלתי נדלה זה.

נשמע קצת מופשט?

אולי. אבל דנה חושפת גם את הצד המעשי:

“העולם החיצוני הוא השתקפות של העולם הפנימי שלנו”, היא מסבירה. “כשאנחנו מייצרים משהו בתוכנו, זה כבר מתחיל לייצר מציאות”.

כלומר, הדרך ליצור שינויים חיצוניים היא פנימה. עלינו להתחיל בעיצוב מחודש של האמונות, הרגשות והמחשבות שלנו.

איך עושים זאת?

דנה ממליצה קודם כל לטפח מודעות גבוהה יותר לתהליכים הפנימיים שמתרחשים בנו. להקשיב לעצמנו בקשב אוהד, ללא ביקורתיות.

בשלב הבא, כדאי לאתר מחשבות או רגשות מגבילים כמו פחד, כעס או תסכול – ופשוט לאפשר להם לזרום מבלי להיאחז בהם.

ולבסוף, המטרה היא ליצור באופן אקטיבי תחושות חיוביות של שמחה, התלהבות ווודאות לגבי הבאות. דמיין למשל היכן תהיה בעוד שנתיים כשמימשת את מטרותיך – ומה אתה מרגיש שם?

דנה קוראת לגשת לתהליך כולו בהנאה וקלילות, מתוך פתיחות להפתעות ולדרכים בלתי צפויות שבהן החיים יביאו לנו את מבוקשנו.

אז הנה זו תמצית תורתה של דנה יעקב אודות הדרך ליצור מציאות של שפע ומימוש עצמי. מקווה שמצאתם ערך רב בדבריה, כפי שמצאתי אני. וזכרו: הכוח בידיים שלנו! בהצלחה רבה במימוש החלומות.

קצת על דנה:

מייסדת את פילגוד- עולם השפע, עסק שעוזר לנשים בעיקר, דרך קורסים אונליין, סדנאות ותהליכי ליווי- לייצר שפע בכל תחומי החיים בעזרת כוח התודעה ושימוש בחוקיות היקום. דנה מקדישה את חייה לחקור ולהבין את הקסם של היקום ואיך להשתמש בו כדי לתת לעצמנו ולעולם הזה את הטוב שמגיע לנו ולו – לקבל. במשך מעל לעשור – דמה למדת פסיכותרפיה הוליסטית, דמיון מודרך, ריברסינג, הנחיית מדיטציות, אימון, NLP, ניהלה קליניקה מצליחה לטיפולים הוליסטים. במשך שנים עבדה במסגרות שונות של בריאות הנפש, התנדבה במחלקה האונקולוגית באיכילוב וניהלה קליניקה לטיפולים הוליסטים. במהלך הדרך – ניסתה להבין את חוק המשיכה ולהשתמש בו לטובתה, עברה תהליכים תודעתיים, אותגרה ולמרות הקושי בתקופות מסויימות – תמיד קיבלתי הדרכה מהיקום/הנשמה לעבר מה שאמיתי ומה פחות.

לאתר של דנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן