החלום שלכם מחכה שתגשימו אותו עם יובל מנצורה

805
0

בפרק הזה אני מארח את יובל מנצורה, מנכ”ל ומייסד Dreemz (דרימז) ואנחנו מדברים על הגשמת חלומות. אנחנו מדברים על החשיבות של הגשמת חלומות בחיים, נשאל אתכם מה החלום שלכם ומה חוסם אתכם מלהגשים אותו וגם נשתף בדרכים וצעדים להגשים אותו כולל שימוש באפליקציית דרימז של יובל שתעזור לכם להגשים חלומות.

הנושאים שדיברנו עליהם בפרק:

  • מדוע הנושא של החלומות קרוב כל-כך לליבו של יובל?
  • מה החלומות שיש לאנשים? האם הכל גרנדיוזי או שיש לאנשים חלומות ברי השגה אבל הם פשוט לא מגשימים אותם?
  • מה חוסם אנשים מלהגשים חלום?
  • מהם הצעדים להגשמת חלום?
  • איזו צידה לדרך יובל ממליץ למי שיוצא לדרך או כרגע בתהליך של הגשמת חלום?
  • מה זה דרימז? מה החלום של האפליקציה הזו?
  • האם משתמשים יכולים כבר עכשיו להשתמש בה כדי להגשים חלומות?

בואו נדון בנושאי הפרק לעומק.

למה אנחנו מפסיקים לחלום, ואיך מתחילים מחדש?

הגשמת חלומות היא אחת הפעולות המשמעותיות והמספקות שאנו יכולים לעשות בחיינו. בפרק האחרון של הפודקאסט “מיינסט” עם שלומי חסטר, אירח שלומי את יובל מנצורה, מייסד אפליקציית “Dreamz” להגשמת חלומות. בשיחה עמוקה ומעניינת, חשפו השניים את הסיבות לכך שרובנו זונחים את חלומותינו במהלך החיים, ויותר חשוב – סיפקו כלים פעולה מעשיים כיצד להגשים כל חלום, גדול כקטן.

מדוע אנשים כה רבים אינם מגשימים את חלומם?

יובל ושלומי פותחים בכך שהסיבה העיקרית לוויתור על החלום היא היעדר סביבה תומכת. כשאין מי שיעודד אותנו לחלום ולפעול למימוש החלום, קל יותר פשוט “לשכוח” ממנו ולהיכנע למציאות.

סיבות נוספות הן פחד עז מכישלון, חוסר אמונה ביכולת להגשים את החלום, והעדר כלים מעשיים. הרבה אנשים פשוט לא יודעים לאן להתחיל וכיצד לפרק חלום גדול לצעדים קטנים ובני ביצוע.

על פי מחקר שפורסם בכתב העת המדעי “Personality and Individual Differences”, ישנם הבדלים אישיותיים בין אנשים שחולמים לבין אלו שלא. כך למשל, חולמים לרוב אקסטרוברטים יותר, יצירתיים יותר ופתוחים לחויות ורגשות חדשים.

3 כללי זהב להגשמת חלומות

שלומי ויובל חולקים בפרק 3 עקרונות פשוטים אך יעילים ליישום בפועל של הגשמת חלומות:

הגדר את החלום שלך

ראשית, חשוב להגדיר בבהירות מה בדיוק החלום שרוצים להגשים. צייר תמונה צבעונית ופרטנית ככל שניתן של מימוש החלום – איך החיים שלך ייראו אם החלום יתגשם?

ככל שההגדרה ספציפית יותר, כך תוכל לתרגם אותו לפעולות ברורות יותר בהמשך. בנוסף, יש להיות שאפתן ולא להתפשר על גודל החלום! חלום בגדול מתאים לחיים גדולים. כפי שאומר המשפט המפורסם: “גובה הצלחתך שווה לגובה התעוזתך” (ראו הרחבה בהמשך).

מצא את הלמה שלך

חוץ מלהגדיר מה החלום שרוצים להגשים, חשוב למצוא “למה” חזק מספיק שיניע אותנו להשקיע במימוש החלום גם כשהדרך תתקשה. יכול להיות שזה בשביל לשפר את חיי הילדים שלנו, להפוך לדמות מופת עבור אחרים, או לממש שליחות אישית שחשים שאנו חייבים לה. ברגע שיש לנו למה חזק מספיק, נוכל להתמודד עם כל קושי בדרך.

פרק לצעדים קטנים

הטעות הנפוצה היא להתייחס למימוש החלום כאל “הכל או כלום” – אם אני לא הופך לכוכב על, אני כישלון מוחלט. לכן, חיוני “לפרק” את החלום לשלבים קטנים, כל אחד עם מטרה ברת השגה. הקפדה על ביצוע המשימות הקטנות בשלב הראשון תבנה בנו מסוגלות ותניע אותנו קדימה לשלבים הבאים, עד להגשמת החלום כולו בסופו של דבר.

אפליקציית Dreamz – בית תומך להגשמת חלומות

יובל, שגדל כשהוא רואה את אביו מגשים חלומות בלתי אפשריים על אף נכותו, ייסד את האפליקציה מתוך הבנה שיצירת סביבה תומכת היא המפתח למימוש חלומות. Dreamz מציעה פלטפורמה קהילתית שבה משתמשים יכולים לשתף את חלומם, לתעד בצורה שוטפת את התקדמותם כלפי המטרה, ואף לזכות בתמיכה מוסרית מחברי הקהילה ברגעי משבר או תסכול.

“אם נדע לנצל נכון את הטכנולוגיה והמדיה החברתית כדי ליצור סביבה תומכת ומאתגרת, נוכל לעזור לאנשים רבים יותר לממש את החלומות שלהם”, אומר יובל. “יחד נוכל ליצור מהפכה של ממש בתחום”. אכן, כחברה המעריכה הצלחה חומרית, אנחנו זקוקים ליותר אנשים שיעיזו לחלום בגדול ולהגשים את החלומות הללו למען השראה ומופת לאחרים.

עוז לחלום = עוז להצליח

“גובה הצלחתך שווה לגובה התעוזתך” – משפט מפורסם זה מיוחס הן לסופר ג’יימס אלן, והן לטייס ואיש העסקים האגדי ויליאם בואן. החוקר והסופר אדם גרנט מבהיר שאכן, התעוזה לחלום גדול היא המפתח להצלחה ומימוש עצמי.

כפי שציין יובל, אנשים נוטים להתפשר ו”לקצץ” בחלום שלהם עוד לפני שהתחילו לפעול למימושו. הדרך להצליח היא להפך – לחלום את החלום הכי גדול, הכי שאפתני שאנו מסוגלים לדמיין, ולהתחיל לבצע פעולות קטנות שיקדמו אותנו לעברו.

גובה התעוזה לחלום גדול = גובה ההצלחה שנשיג במימוש החלום.

בואו נפעל למען החלומות שלנו

בפרק מרתק ומעורר השראה זה, למדנו שהמפתח להגשמת חלומות הוא יצירת סביבה תומכת, הגדרת החלום בפרוטרוט, מציאת הלמה אישית חזקה להנעה, ופירוק לצעדים קטנים ובני ביצוע.

כדי ליצור את אותה סביבה תומכת, אפשר פשוט להירשם לאפליקציית הDreamz ולהתחיל בתהליך ההגשמה יחד עם אלפי משתמשים נוספים בקהילה. וכפי שאמר שלומי בסיום הפרק:

“אם הפרק עורר בכם תחושת דחיפות להגשים סוף-סוף את החלום שלכם, אני ממליץ בחום להיכנס לאפליקציית Dreamz ולקחת חלק במהפכת הגשמת החלומות. ביחד נוכל להגשים יותר ממה שחלמנו!”

עוד על דרימז

כנסו לקישור להורדת אפליקציית דרימז:

https://www.dreemz.io/?lang=he

דרימז היא הפלטפורמה הראשונה בעולם לשיתוף חלומות, יעדים, ועזרה הדדית. יובל הוא מרצה להתפתחות אישית, יזם ובעלים של “מנצורה סטודיו”. מקדיש את חייו לעזור לאנשים לזכור את החלום שלהם ולעשות כל יום צעד קטן, על מנת להפוך את החלום למציאות.

קישור לאתר דרימז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן