לכל הקישורים של מיינדסט לחצו כאן: https://linktr.ee/shlomihaster
בפרק הזה אני מארח את אליאב אללוף – מומחה לשיווק וסטוריטלינג. אליאב מסביר מיהם אנשי הפלסטלינה, מדוע קשה להם בעולם של ברגים ואיך סטוריטלינג יכול לעזור בכל זה.
הנה השאלות והונשאים שעלו בפרק:
- מיהם אנשי הפלסטלינה?
- מהו עולם הברגים?
- מדוע מנהלים וחברות מעדיפים ברגים?
- מה הקושי של אנשי הפלסטלינה? למה הם לא יכולים להתמקד?
- מה מניע אותם? מה נחשב להצלחה עבורם?
- איך להצליח כפלסטלינה בעולם של ברגים?
קצת על אליאב:
אליאב, איש פלסטלינה בעולם של ברגים, הוא מומחה לשיווק ולסטוריטלינג, מרצה בינלאומי, סופר ויועץ שליווה למעלה מ-100 מותגים מובילים בארץ ובחו”ל, לרבות טבולה, ישראכרט, אל על, אלקטריאון, החברה המרכזית (קוקה קולה), זארה, קניוני עופר, סטימצקי ועוד.
לשעבר שותף-מייסד בקרן הון הסיכון הבינלאומית FOLLOW[the]SEED, שותף-מייסד ומנכ”ל רהב מדיה. מילא תפקידי שיווק בקומברס ואקסיס מובייל.
לשעבר המנהל המקצועי לקורס סטוריטלינג מעשי של תכנית להכשרת מנהלים שבאוניברסיטת רייכמן, וכיום מלמד סטוריטלינג בתכנית ה MBA של מכללת פרס ברחובות.
בעבר, שימש ככתב שוק ההון בגלובס.
שלושת ספריו יצאו בהוצאת אוריון ונמכרים בכל חנויות הספרים המובילות.
קישורים:
תכנית הליווי מאסטר בסטוריטלינג:
https://zone.eliavalaluf.com/storytelling/
תכנית ״להכנס ל-“זון” שלך״:
https://zone.eliavalaluf.com/
לספרים:
https://secure.cardcom.solutions/e/Uztj
לאתר:
https://www.eliavalaluf.com/
לקבוצת הוואצפ:
https://chat.whatsapp.com/Kie3wa8HEb62MnmklE0fKI
Podcast: Play in new window | Download