כסף! עומרי כהן מסביר איך לחשוב ולפעול כדי להתעשר

400
0

בפרק הזה אנחנו הולכים לדבר על הקשר בין החשיבה שלנו לבין המציאות הכלכלית שאנחנו יוצרים בחיינו. האורח שלי היום הוא עומרי כהן, יזם ומומחה לענייני כספים ופיתוח עסקי.

עומרי כבר בגיל 13 החליט שהוא רוצה להיות עשיר. הוא החל ללמוד כל מה שקשור לנושא, לקרוא ספרים ולבחון אנשים עשירים – מה עושים אנשים כאלה כדי להצליח כל כך מבחינה כלכלית? מהם הדפוסים, הרגלים ותפיסות העולם שלהם? בגיל 16 כבר הקים את העסק הראשון שלו בתחום המחשבים, ובמרוצת השנים הבאות המשיך לפתח ולהרחיב את פעילותו העסקית עם עוד שלושה מיזמים.

אחרי הצבא עומרי הבין שהוא אוהב בעיקר את השלב הראשוני של הקמת עסקים – היצירתיות, החדווה, ההתלהבות – אבל פחות מספק אותו הניהול והשגרה היומיומית. לכן הוא החליט לעבור לתחום הייעוץ והליווי העסקי.

כיום עומרי הוא מנטור עסקי ובעלים של חברת תכלס לבואיסקי המלווה מאות לקוחות להצלחה כלכלית מרשימה. החברה פועלת באמצעות זיכיונות בפריסה ארצית ובעלת צוות גדול של יועצים המסייעים לבעלי עסקים להכפיל ולהפוך את הכנסותיהם.

נשמע מעניין? תמשיכו לקרוא…

עומרי מאמין שכולנו יכולים לשנות את המחשבות והאמונות שלנו לגבי כסף. אמונות אלה הן שמכתיבות לנו את המציאות הכלכלית שאנחנו חווים. הוא סבור שאנשים עניים ועשירים חושבים באופן שונה לגמרי לגבי כסף ושפע. לדוגמה, עניים רואים בכסף מטרה ותכלית, בעוד עשירים רואים בו אמצעי להשגת מטרות אחרות כמו איכות חיים, הגשמה עצמית וכדומה.

מי שרוצה להשיג עושר וחופש פיננסי צריך לאמץ חשיבה של אדם עשיר – חשיבה אסטרטגית, יצירתיות וראייה לטווח ארוך. זה כולל גם ויתור על סיפוקים מיידיים לטובת בניית נכסים והשקעות שיניבו פירות בעתיד.

עומרי נותן מספר דוגמאות מצוינות להבדלים המהותיים באופן שבו עניים ועשירים חושבים ופועלים בנוגע לכספים. הוא מסביר מהן אמונות מגבילות נפוצות לגבי כסף וכיצד הן מונעות מאנשים רבים להתעשר, גם כשהם מרוויחים יפה.

בראיון עומרי מפרט כיצד ניתן לזהות אמונות מגבילות שאנחנו מחזיקים לגבי כסף, ומסביר על חשיבות העשייה הכלכלית למימוש הפוטנציאל שלנו. הוא נותן כלים יישומיים לשינוי התודעה הפיננסית, ומשתף תובנות מניסיונו האישי ומליווי מאות לקוחות לעושר וחופש כלכלי מלא.

דוגמאות לכלים שעומרי ממליץ עליהם: הגדרת חזון כספי ברור, ניתוח אמונות ומחשבות שליליות אודות כסף, שאילת שאלות נכונות (איך במקום האם), יצירת מנטרות ואמירות חיוביות, מדיטציות לשינוי תת-מודע, ועוד.

כמו כן, הוא מדגיש את הצורך בפעולה נמרצת ועקבית לאורך זמן על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. עומרי מזהיר מפני “קסמים מהירים” ומבהיר שהדרך לעושר דורשת השקעה רצינית בלימוד ויישום הידע הנכון.

אם אתם סקרנים לדעת מה באמת השתנה בחיים של אנשים שאימצו תודעת שפע והפכו לעשירים, אל תחמיצו את הפרק הזה. הוא יפתח לכם צוהר לעולם מרתק של יצירת מציאות כלכלית חדשה באמצעות כוח המחשבה.

לפרטים נוספים על עומרי כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן